2014. december 14., vasárnap

Köszönet

Nem is tudom, hogy kezdhetném ezt az egészet. Annyi mindent kellene most mondanom, de hirtelen azt sem tudom, mivel tudnám kezdeni. Hát, akkor mondjuk a legelejéről!
Január 8-án lesz két éve, hogy elkezdtem ezt a blogot. Akkor nem is gondoltam volna, hogy ilyen sokáig kitartok majd mellette (mert nem tudom, feltűnt-e valakinek, de a múltkori volt pontosan a 100. fejezet), amiről pedig még álmodni sem mertem, hogy a végére ennyire lesztek kíváncsiak rá. Kicsivel lejjebb láthattok pár statisztikát, amik szerintem teljesen eszméletlenek. Nem is tudom, mikor vagy hogy kezdődött, de egyre többen és többen lettetek egyik hétről a másikra, ma pedig a blog már 460+ rendszeres olvasót számlál. Nem ez volt a célom az írással, ti vagytok nekem a hatalmas bónusz, mert nem gondoltam volna sosem, hogy ennyien lesztek, és még néha ma sem hiszem el. Nagyon jól tudom, hogy milyen pocsék is volt a blog eleje, és ezért is nagyra becsülöm azokat, akik eljutottak a végéig, és köszönöm, hogy adtatok neki egy esélyt, hiszen több negatív kritikát is kaptam az első fejezetek miatt. Gagyogok itt össze-vissza mindenről, mikor a lényeg igazából csak az lenne, hogy köszönök nektek mindent. Eszméletlen hálás vagyok nektek a sok kommentért (pont a fele, mint amit a statisztikában láttok az én válaszaim miatt), díjért, cseréért, szeretetért és támogatásért mind itt, mind a facebookon vagy bárhol, ahol felkerestetek. Imádtam az összes szerkesztett képet és az aranyos kis vallomásaitokat. Imádtam az összes kommentet, még csak a pár sorosakat is, a kisregényeket pedig végképp. Imádtam, mikor versenyeztetek a kommenthosszúság miatt, vagy éppen az első kommentért. Imádtam, mikor nem tudtátok leírni a blog címét helyesen, mikor a számok végére vagy esetleg a két szám közé raktátok a kis idézőjelet. Aranyosak voltatok, mikor úgy aggódtatok a blog befejezése miatt, és nehezen tartottam mindig is magamban, hogy már az első évad végénél tudtam, hogy Hash csakis happy endet kaphat. Sőt, még azt is szerettem, mikor már szinte zaklattatok az új részek miatt. Sokat nevettem a fenyegetéseken, mikor éppen nem jól alakult Hash helyzete.
Annyi mindent és mindenkit tudnék felsorolni, hogy egész héten a gép előtt ülhetnék. Az előző blogom végén felsoroltam az összes kommentelőm nevét, és mindenkit, akit szerettem, és megjegyeztem az olvasóim között, viszont erre most képtelen lennék. Olyan sok kommentet kaptam, és olyan sok mindenkit imádok, hogy félek, hogy valakit kihagynék. De imádom azokat, akik valaha kommentet írtek nekem, feliratkoztak a blogra, vagy esetleg feliratkozás nélkül olvastak, de összegezve mindenkit, aki itt volt velem még akár láthatatlanul is. Imádom azokat, akik már a blog kezdetekor is velem voltak pont, mint azokat, akik akár csak a héten keveredtek ide. Boldog vagyok, hogy ennyi barátot szereztem ezalatt a két év alatt, és már csak ezért is érdemes volt elkezdeni ezt a blogot. Csodás embereket ismertem meg, és emellett olyanokat is, akikre nagyon felnézek és példaképeim a bloggervilágban. 
Már azért is megérte minden héten írni a részeket, hogy ti csak pár percet is szánjatok az elolvasására. Örülök, ha valakinek néha sikerült mosolyt varázsolnom az arcára, vagy esetleg elgondolkodtattam egyes részekkel. Talán egy hét múlva már nagy részetek el is felejti a Summer ’09-t, de reménykedem, hogy valakiknek talán néha-néha eszébe fog jutni Hash története.
Sokan panaszkodtatok, amiért nem árultam el a baba nemét az utolsó fejezetben, de ez teljesen szándékos volt, mert azt szerettem volna, hogy ezt a részt már ti képzeljétek el úgy, ahogy szeretnétek. Kérdeztetek olyanokat is, hogy miért zárom be a blogot, ha ennyire szerettem írni. A válasz erre is nagyon egyszerű. Szerintem már így is elég hosszú lett ez a 100 fejezet, és nagyon sok rossz történt a szereplőkkel, ha pedig még kapnának valamit az szerintem nagyon igazságtalan lenne velük szemben, és elrontanám vele az egész blogot. Meg különben is, nagyon várom már, hogy elkezdhessem az új történetemet. Kértétek már többen is, én pedig most megígérem, hogy nem fogom bezárni a blogot, szóval ha valakinek egyszer csak véletlen az eszébe jut, akkor azt nagyon szívesen várom vissza, ahogy az idetévedő esetleges új olvasókat is. 
Mindenesetre nekem már most hiányzik a Summer '09. Furcsa volt a héten, hogy leültem a számítógép elé, és azt sem tudtam, mit csinálhatnék. Furcsa, hogy ma nem hozok nektek új részt, és így az aranyos kommenteitekre sem várhatok. Sokan tudjátok már, de tervezek írni egy utolsó, új blogot. Január elején fog jönni a prológus/első fejezet, de a szünetben elkezdem majd megtervezni, amibe titeket is bele szeretnélek kicsit vonni, persze csak azt, aki szeretné. A facebook csoportban fognak először kikerülni a szereplők és a prológus is, de aki nem szeretne csatlakozni azt is megértem, és azoknak ide, a blogra hagyok majd egy bejegyzést, mikor kész lesz az új történet. Egyelőre nem árulok el sokat róla, legyen annyi elég, hogy az is egy Harry központú történet lesz az összes fiú szereplésében, viszont szeretnék ezúttal valami szabadabbal foglalkozni, így a banda nem fog létezni benne, szóval nem lesz igazi fanfiction. Nagyon remélem, hogy ott is velem fogtok tartani, ígérem, hogy megpróbálok nem okozni csalódást nektek.
Fogalmam sincs, hogy egyáltalán elolvasta-e valaki ezt a kisregényt, de igazából itt most nem is tőletek búcsúzom elsősorban, hanem a blogtól. Meg talán még azoktól is, akik úgy döntenek, hogy nem tartanak velem a következő írásom alatt.

És akkor még egy kis statisztika: 




Azt hiszem ez a rekorddöntés volt tőletek az én kis búcsúajándékom, szóval nagyon köszönöm! 






Igazából ebből az egészből csak az lett volna a lényeg, hogy nagyon szépen köszönöm nektek az elmúlt majdnem két évet, és nagy szeretettel várlak majd titeket a következő blogomon is.
Xxx, Csakegylány, <33

70 megjegyzés:

  1. Hiányozni fog Hash, de már nagyon várom a kövi történetet :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen. <3 Igyekszem nem okozni csalódást! :))

      Törlés
  2. Imádlak! Mi köszönünk mindent. Azthiszem 2. vagyok :) Sosem fogom elfelejteni Hasht <3 Remélem nem gondoltál komolyan ilyet rólunk :) Én még vissza fogok térni,megígérem :) Té yleg nagyon szeretünk :) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most csak ennyit irtam mert mindjart elsirom magam :'( <3 Hiányozni fog Hash. Már úgy éreztem,hogy ők igaziak <3 Nagyon köszönünk mindent,sosem felejtünk el téged sem a következő blogod előtt sem és utána sem <3 Nagyon Szeretünk! :) Na jó,abbahagyom mert mindjárt sírok <3 Látod,hogy milyen érzelmeket hozol ki belőlem? Puszi <3

      Törlés
    2. Ah, annyira aranyos vagy! <3 Még egyszer nagyon köszönök mindent. <3 Imádlak Titeket. <3

      Törlés
  3. Ez nagyon megható. Remélem. Ide is kiteszed az új blogodat @_@<3 ♦

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. :) Természetesen ki fogom tenni, amint készen van. :)

      Törlés
  4. Őszintén a 2 év alatt nagyon sokat fejlődtél és szinte könyvbe illő munka tárul elénk. Ez úton várom már, hogy milyen lesz a következő blog. Ha kérdeznék tőlem ,ki a kedvencem a blogger világban, biztos, hogy téged említenélek, mivel a munkád máshoz nem hasonlítható. Sok blogot olvastam/ olvasok de ez profi. Bárcsak megfogadnád itt jó pár ember tanácsát, hogy írj könyvet, mert biztos vagyok benne, hogy elérnél vele valamit. Szó mint száz minden jót és egy olvasót magad mellett tudhatsz. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Orsi, már megint. :)) Nagyon imádlak. <3

      Törlés
  5. Inkább mi köszönjük neked, hogy megírtad a blogot és részesei lehettünk Hash történetének!Ma is arra készültem,hogy jön az újabb csodás rész..de sajna nem..Nem baj, majd olvashatom a következő blogot. :D <3
    És ne aggódj, szerintem rengetegen fogják olvasni a következő blogodat is, köztük én!!
    Mégegyszer nagyon-nagyon köszönök mindent!
    Imádlaak <33

    VálaszTörlés
  6. Én pedig köszönöm, hogy színesebbé tetted a vasárnapjaimat ezzel a csodálatos bloggal :) Rengeteg blogot olvastam már, de a Summer '09 mindegyiket felülmúlja ❤ Csodálatos a történet és csodálatos az írója is ;) ❤ Köszönöm ezt az élményt! Elég szokatlan lesz, hogy vasárnaponként már nem lesznek új részek :( SUMMER '09 FOREVER ❤❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én köszönök mindent! <3 Imádlak Titeket! <3

      Törlés
  7. Hat akkor leirom most ide a mondandomat. Még az első évad felenel se tartott szerintem a blogod, mikor elkezdtem olvasni. Azonnal megfogott, mar az akkori irasod is, szoval egy percig se hidd azt, hogy akkor nagyon gaz volt a megfogalmazasod. Rogton fel is iratkoztam, s mindig vartam az uj reszeket, s egy kis idobe telt, mire rajottem, hogy csak vasarnap lepsz meg minket egy uj fejezettel. El kell hogy mondjam, addig a par honapig, minden heten orommel vartam a vasarnapot, s talalgattam , hogy mifele ujdonsagot hozol nekunk. Egy ido utan, csatlakoztam a facebook csoporthoz-miutan rajottem, hogy olyanod is van- s onnan figyeltem a torteneseket, s ismerkedtem emberekkel. Egy batrabb lettem, bar azert emlekszem, mennyire felve jeloltelek ismerosnek, hisz mi van, ha nem igazolod vissza. De aztan elfogadtad felkeresemet, s egy ido utan elkezdtunk beszelni, s bar nem ismerlek, de blog irasaid, es facebook chates beszelgeteseink alatt, kialakult egy kep a fejemben, hogy mennyire edes, aranyos, baratsagos egy lany lehetsz. Szerintem mar az elso evad tobb mint felenel jart a blogod, mikor megmutattam baratnomnek, s onnantol kezdve, minden hetfon ,mikor talalkoztunk a suliban, egyutt beszeltuk ki reakcionkat, s neha , neha ha olyan reszt hoztal, kicsit szidtunk is teged, hogy ,hogy nem adod meg szerencsetleneknek a boldogsagot. De csak hogy tudd, mindig is szerettunk, egy percig nem allt meg ez az erzes irantad :) Ash es Harry 'oly szinten a szivemhez no, hogy fizikai fajdalmat okoz az, hogy nem olvashatom vasarnaponkent az ujabb bonyodalmaikat, eletuk torteneset. Hogy nem olvashatom, hogy Adam mennyire nagyott no, hogy nem kepzelhetem el , hogy Paulnak milyen voros a feje, mikor Harry Ash miatt kesik a probakrol. Annyira fog hianyozni ez a blog, egyszeruen nem tudom elengedni. Remenykedtem meg a heten, hogy ez valami vicc, es jovo vasarnap lesz egy resz, es meg egy, aztan most a befejezo bejegyzesed utan, osszeomlott ez a vagyalom. Bar azert remenykedek benne, hogy nem sokara meg meglepsz minket novellaval, vagy valami hasonlo kis szosszenettel, amibol kimaradt jeleneteket, aprobb torteneseket, esetleg Sarah es Niall szerelmi eletet irod le. Egy szo, mint tobb: Imadlak. Imadom a blogodat, imadom az irasi stilusod, imadom , hogy nem egy sablonos blogot irtal nekunk, imadom , hogy mindig megtudtal minket lepni.Szivemhez nott Ash es Harry elete. Nagyon de nagyon imadlak, szeretlek, s remelem meg sokaig fogsz blogolassal foglalkozni, es hogy felnottkent is megmarad majd ez hobbinak. Nagyon nagyon nagyon szepen koszonom hogy megismerhettelek, hogy megajandekoztal minket egy ilyen csodas tortenettel, hogy betekintest lelhettunk a Higgins family eletebe. Imadlak, es remelem egyszer tenyleg meglepodve lepek be, a blogger profilba, s veszem tudomasul, hogy irtal egy kis novellat, ide. Szeretem Asht es Harry, Adamet, Pault, Saraht, Niallt, Zaynt, Perriet, Dorotat, Eleanort, Louist, Liamet, Dr. Jacksont, az irasodat, de legfokeppen teged. Nagyon Szeretlek Csak Egy Lany, s szamolj hozza a kovetkezo blogod rendszeres olvasoihoz plusz egy fot ;) ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ah, annyira, de annyira köszönöm! <3
      Nagyon örülök, hogy idetaláltál, és hogy velem tartottál. :)) Nagyon örülök, hogy megismertelek, már ezért is megérte elkezdeni azt a blogot. :)) Nagyon imádlak, és még egyszer köszönöm! <3

      Törlés
  8. Juj, drágám. Nem is tudom hol kezdhetném. Annyiszor leírtam már, hogy mennyi mindent köszönhetek neked, hogy már lassan unni is kezded. Életemben ez volt a második blog amit elkezdtem olvasni. Rátalálva, egyből megfogott az egész történet. Sokat fantáziálgatok róla, már több mint 1 éve, hogy mi is lesz Ashel és Harryvel. Számtalanszor leírtam már, hogy mennyi energiát adtál ahoz, hogy én is elkezdjek blogolni. Valószinűleg, tíz után tudok csak elaludni, hisz az agyam is várja az új részt. Na, és kedvesem! Hogy magyarázzam meg neki, hogy nem? Nincs késés. Nincs elmulasztás. Nincs jövő hét Ashel, Harryvel, a fiúkkal, Adamel, Sarahval, a lányokkal, Paulal, Dorotával... Remélem, nagyon tudod, hogy szeretlek és rám mindig számíthatsz! <3 Örökön örökké, hisz nem engedlek már el. <3 Várom az új blogod, és remélem tudod, hogy milyen nevet szeretnék a főszereplőnek. xx Christi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, én köszönök mindent, nagyon, de nagyon. <3 De még ennél is jobban imádlak Téged! <3

      Törlés
  9. Igazábol èn se tudok mást irni minthogy köszönöm ezt a majdnem 2 évet, imádtam ezt a blogot, ès téged is nagyon nagyon imádlak!!! :* :* ♥♥♥ Hiányozni fog a blog de tudom h az új is nagyon jó lesz és már most imádom azt is! :-) ♥

    VálaszTörlés
  10. Nem hiszed el. DE HARMADJARA IROM EZT A KOMMENTET. Nagyon szeretlek am, csak hogy tudd. Nemtudom hogy tudtam elrontani mind ket alkalomszor, de remelem harmadjara is letudom irni. Es eltudom kuldeni!!! Szoval. A leges legelejetol olvastam a blogod. Imadtam! Nem is ertem miert mondod ezt hogy nem volt az igazi, mert en nem egyszer olvastam elorol az egesz fanficitont, azert is mert imadtam az elejet. Vicces volt.:) bevallom lusta voltam, hogy nem irtam kommentet. Gondoltam "annyian irnak, mit szamit ha enis irok" de mara mar megbantam. Megerdemelted volna. De hidd el a baratnoimmel minden hetfon az volt az elso, hogy atbeszeltunj mindent szorol szora. Vagy eppen a hajunkat teptuk , hogy hogy is fogjuk tulelni azt a egy hetet amig nem jon resz. Egyutt sirtam mindenkivel a szomoru reszeken. Egyutt nevettem mindnekivel. Es egyutt teptuk a hajunkat.. Szerintem akik elkezdtek a blogot beis fejeztek. Most szomoruan irom ezt a kommentet (azert is mert harmadjara irom es annyira felbosszantottam magam, hogy hogy nem tudom elkulden), de kozben megis boldogan mivel biztos vagyok benne,hogy meg vissza terek ide. Az irasodrol csak annyit hogy: fantasztikus, erzelmes, hibatlan, elvezetes.. Basszus annyit fejlodtel hogy eszmeletlen. Es tudod miert nem vagyok szomoru? Mert meg olvashatom az uj kis fantaziaddal teli uj blogodat, ami janurban ki is nyitja kapuit. Biztos vagyok benne hogy kovetni fogom, es ugyan ugy izgatott leszek mikozben olvasom. Imadlak, es imadlak! Hianyozni fog de annal inkabb varom az ujjabb blogodat. Az egyik "lusta vagyok de minden egyes betut, szot es mondtatot imadtam ebbol a fanficitonolbol, megha nem is irtam" olvasod..:)❤️

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, de aranyos vagy, hogy még harmadszorra is begépelted, biztosan ez lett a legszebb. :)) Nagyon szépen köszönöm, hogy írtál, mert ez is pont olyan sokat jelent nekem, mint az összes többi. :)) Nagyon örülök, hogy végig velem tartottatok, köszönöm szépen, hogy itt voltatok velem! <33 Ígérem, igyekszem, hogy az új blogommal se okozzak majd csalódást! :))

      Törlés
  11. Már az elejetol kezdve olvasom a blogot minden vasarnap mar rutinosan es furcsa hogy tobbe nem lesz uj resz.NAGYON sokat fejlodott az irasod a blog kezdete ota es vegul egy hihetetlenul jo tortenetet hoztal ossze :) Szerettem hogy mindig valtozatos es izgalmas a tortenet,neha vicces ,neha szomoru ,neha boldog de a lenyeg hogy mindig elvezetes.Sokszor mar fogtam a fejem hogy milyen benak tudnak lenni Ash es Harry pedig mar az elso fejezetnel tudtam(remeltem) hogy hasonlo vege lesz a tortenetnek.Szerintem meg soha nem irtam kommentet mert meg akartam varni hogy ilyenkor ,a story vegenel irhassak egyet amiben elmondhatom hogy ha le kene irnom az egesz blogot egy szoban azt mondansm tokeletes.:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ah, nagyon szépen köszönöm! <33 Annyira aranyos vagy, nagyon örülök, hogy velem tartottál! :))

      Törlés
  12. Ó te lány..! Mihez is kezdenék nélküled!:o Szerintem mi is nagyon hálásak lehetünk neked ezért a 2 évért, hisz olyan blogot olvashattunk, amilyet nem találunk akárhol!*--* Azt is köszönjük, hogy a részeket időben hoztad, s ezzel soha nem kínoztál minket tovább!!:D
    Köszönünk mindent!!<33 A Summer '09 tökéletes lett, de nagyon várom már az új blogod!*-*
    Addig is Boldog Karácsonyt és Kellemes új évet!<33 :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, annyira édes vagy! <3 Sok mindent köszönhetek neked, nem is győzök hálálkodni! <3 Annyira drága vagy, nagyon imádlak! <3

      Törlés
  13. Eddig fel sem fogtam hogy vége... Megyek fel a Bloggerre, nagy boldogan látom, hogy van új rész.. egészen addig míg rá nem nagyítok a képernyőre és észre nem veszem hogy 'Köszönet'.. először nem esett le hogy mi van aztán hirtelen fejbe vágott, hogy nem lesz több rész.. se most, se a héten, se semmikor.. :( Nem tudom pontosan hogy mikor csatlakoztam a rendszeres olvasókhoz de az biztos hogy már régóta izgultam Ashért és Harryért és az is biztos hogy nem bántam meg hogy el kezdtem olvasni ezt a blogot :) Nagyon jól írsz és mindig meg tudtál valamivel lepni a részek során, mindig izgatottan vártam az újabb részeket. Izgultam, hogy mikor fog Harry számára kiderülni, hogy Ash az a lány akivel még anno együtt táborozott. Izgultam Ashért amikor rákos volt, hogy sikeresn kigyógyuljon belőle, hogy felébredjen a kómából, és hogy Harry mindvégig kitartson mellette. Izgultam Dorotáért is és Adamért. Reméltem, hogy Ash jól döntött Párizs mellett és hogy időben haza fog e jönni vagy hogy Harry visszafogadja e. Összességében végig izgultam valami vagy valaki miatt :D Hiányozni fog Hash és a bonyolult életük de most már tényleg megérdemlik a pihenést :D ugyan úgy mint te is :) De azért várom a következő blogodat. Boldog Karácsonyt és Boldog új évet!
    Xoxo Hope

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon drága vagy, köszönöm a szép szavakat! <3 Köszönöm, hogy végigkövetted a történetet! <3

      Törlés
  14. Drága Csakegylány!:)
    Imádtam a blogodat!! Ezzel a Harry&Ash sztorival mosolyt csaltál az arcomra minden egyes résszel vagy ha szomorú volt egy rész akkor Ash helyzetét teljesen átéreztem és vele együtt sírtam. Köszönöm hogy ha rossz volt a kedvem felvidítottál egy új résszel, mosolyt csaltál az arcomra, elkeserítettél, sírattál vagy nevettem addig amig meg nem fájdult a hasam.:DD A következő blogodat izgatottal es tűkön ülve várom, 100% hogy elolvasom. Köszönjük a szép pillanatokat és hogy részese lehettünk ennek a fenomenális történetnek!:)
    Boldog karácsonyt és újévet!!!<33
    IMÁDLAAAK!!! *O*
    Csók:
    Angels *-* <3333

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én köszönök mindent! <3 Imádlak! <3
      Kellemes ünnepeket kívánok! :))

      Törlés
  15. Kedves Csakegylány! Szeretném megköszönni azt az örömöt amit az új részek érkezésével hoztál. Szeretném megköszönni,hogy elkezdted ezt a csodálatos történetet. Gratulálok! Alig várom az új blogodat!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én köszönöm, hogy itt voltál, és azt a sok aranyos kommentet! <3

      Törlés
  16. Kedves,drága,tündéri Csakegylány!
    Elkápráztattál ennek az írásnak az összes fejezetével, sőt mondatával! Nagyon sajnálom, hogy a blognak vége, de ez a helyes és ezt tudod is, ahogy mi is,csak...azt hiszem erre mondják, hogy a búcsú igenis fájdalmas. De nem akarok itt össze-vissza hablatyolni meg untatni téged, csak akarom, hogy tudd már az eleje is rettentően tetszett és el foglak kísérni a másik blogod útján is. Szerettem Hash minden pillanatát és végig csak úgy faltam a sorokat. Remélem tudod, hogy életem egy meghatározó szerepét a Summer '09 töltötte be és akarom, hogy tudd ez nem olyan, amit ilyen könnyen elfelejtenék. Senki sem fogja Soha elfelejteni az élményeket...Emlékszem egyszer-kétszer sírós délutánom volt az itteni helyzet miatt, máskor meg majd ki csattantam az örömtől, de mindvégig itt voltam és izgultam a főszereplőkért.
    Köszönöm az élményt! <3 Puszii

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ah, annyira drága vagy! Köszönök minden szép szót, és hogy velem tartottál egészen a blog végéig. <33 Ígérem, nagyon fogok igyekezni, hogy a következő blogommal se okozzak csalódást! :))

      Törlés
  17. Most elkezdhetnék papolni, hogy mennyire szerettem ezt a blogot, meg hogy téged is mennyire szeretlek.(mellesleg ez mind igaz) De nem fogok. Egyszerűen csak gratulálni szeretnék. A statisztikákhoz és a kitartásodhoz.
    Ezt a megszokott írásmódot se feledem soha... Olvasni fogom a következő blogodat és ide is vissza fogok még térni. A végére azért.... Nagyon szeretlek!! És a blogot is imádom <3
    Xoxo: ~DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönök mindent! <3 Ígérem, igyekszem nem okozni csalódást! :)

      Törlés
  18. Summer '09 forever and beyond !!!!!
    Xxx Lili

    VálaszTörlés
  19. Válaszok
    1. Imádlak, Márti! <3 Köszönök mindent! <3

      Törlés
  20. Huhh! Drága Írónő! Azt sem tudom, hol kezdjem, de megpróbálom összeszedni gondolataimat, bár lehet egy kicsit összevissza lesz :) Na szóval. Én már a legelső rész óta követem a blogod és már akkor is hatalmas rajongója voltam. Régen is ez volt a kedvenc blog, most meg mér annyira szeretem, hogy nincs is rá szó. A legaranyosabb, a legkedvesebb, legmeghatóbb, legizgalmasabb blog, amit valaha eddig is olvastam. És nem hiszem, hogy ezt bármi túl tudná szárnyalni. Egyszerűen annyira tökéletesen írsz. És annyira jó érzés, hogy ennyit fejlődtél az írásban ebben a 2 év alatt. Hatalmas. Őszintén szólva lehet, hogy hülyén hangzik, de én nagyon büszke vagyok rád. Nem mindenki tudhat maga után ekkora "sikert", jobban mondva ajándékot. Néhanapján csak azt vettem észre, hogy már megint a legelső részt olvasom, már megint. Imádtam és mindig is imádni fogom. Sok blogíró úgy gondolja, hogy: "jaj, inkább átírom." Remélem, hogy te sosem fogod, mert ez a blog úgy tökéletes, ahogy van. ESZMÉLETLEN!!! <3 Bár egyszer nagyon szívesen olvasnám könyv formájában is és azt hiszem, hogy ezzel nem vagyok egyedül. Hatalmas utat tettél meg. Más valószínű, hogy már a felénél, talán a negyedénél feladta volna, a kedvtelenség, a negatív kritikák miatt, de te folytattad és kitartottál az olvasóid mellett. Hatalmas örömet szereztél nekem, sőt több ezer embernek azzal, hogy írtad ezt a blogot. Mindig annyira vártam a vasárnapokat az új rész miatt,vagy éppen szomorkodtam, ha nem volt. Minden egyes rész érzelmeket váltott ki belőlem. Volt, hogy sírtam, volt, hogy úgy nevettem, hogy legurultam az ágyról, volt hogy átgondoltam néhány dolgot. Minden egyes rész tökéletes volt. Annyira jó volt olvasni a soraidat. Annyira valóságosnak tűnt az egész blog, mindent ahogy körülírtál egyszerűen csodálatos! Annyira szépen fogalmazol, hogy az hihetetlen.Mindig mikor olvastam az új részt egy csodás világba csöppentem. És most hogy vége, végre elolvashatom egyszerre az egészet, mint egy könyvet, mert ebből a blogból egy nagyon nagyon jó könyv lenne!!! IMÁDTAM? IMÁDOM ÉS IMÁDNI IS FOGOM!!! <3 Köszönöm a sok szép pillanatot, köszönöm, hogy olvashattam a blogot, köszönöm, hogy a csoport tagja lehetek! Köszönöm, hogy a rajongód lehetek! Mert egy példaképnek tekintelek írás terén. Jó belegondolni, hogy az általam ennyire nagyra becsült személyből, belőled, a kis blogíróból, azt hiszem mondhatom, hogy egy írónő vált! TÖKÉLETES! <3 IMÁDLAK!Ezer hála amiért megírtad ezt a blogot. Millió puszi, sok szeretet!!! <3 :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én köszönök neked mindent, a sok kedves szót, szeretet és biztatást! <33 Nem is tudom, mit mondhatnék még! Csak annyit, hogy nagyon imádlak, és tényleg szörnyem hálás vagyok neked! <33

      Törlés
  21. Szia! :)
    Most először írok neked kommentet, mivel csupán 1,5 hónapja találtam rá a blogodra, így még nem értem teljesen a végére, régi részeknél pedig nem szerettem volna kommentelni, gondolván, hogy nem biztos, hogy látni fogod.
    Viszont itt, és most szeretnék neked gratulálni a történethez, a kitartásodhoz, és mindenhez, amit sikerült elérned ezzel a bloggal.
    Amikor elkezdtem olvasni az első fejezeteket, arra gondoltam, hogy eléggé sablon sztori az egész, de aztán rájöttem, hogy biztos van benne valami, elvégre azt a +450 rendszeres olvasót nyilván nem a szél hordta össze. Így hát folytattam az olvasást, és 100%-ban megérte. Mert bár az első fejezetek is nagyon tetszettek (bármennyire is sablonosnak gondoltam), de ahogyan haladtam sorban a részekkel, egyszerűen nem bírtam abba hagyni az olvasást. Hihetetlen, ahogyan részről részre sikerült mindig valami újat hoznod! :)
    Bár nagyon sajnálom, hogy én nem a legelejétől tartottam veled, mégis örülök, hogy rátaláltam a történetedre. Mert fantasztikus! Szóval még egyszer gratulálok mindhez, és kíváncsian várom a következő blogodat, amit már az elejétől fogva követni fogok! Puszi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon-nagyon örülök, hogy idetalált! :) Köszönöm, hogy velem tartottál, és hogy most írtál! <33 Ígérem, megpróbálok nem okozni csalódást az új blogommal sem! Remélem, az is elnyeri majd a tetszésedet! :)) Még egyszer köszönöm! <33

      Törlés
  22. Szia Csakegylány ! :) Nagyon jól írsz büszke lehetsz magadra hogy meg alkottad nekünk ezt a történetet és részesei lehettünk valami jónak :) <3 Én két hónapja kezdtem el olvasni a blogod rögtön megfogott pedig nem vagyok 1D fan :D amikor elkezdtem a történetet tetszett a stílusod ahogy írsz ! :) Fantasztikus! És minden rész különböző volt semelyik nem olt unalmas ömlengés hanem ahogy te elképzelted ha nem is mindig értettünk veled egyet mindig a legjobbat hoztad ki belőle :) Én még egyszer elolvastam a történetet és megérte :) *-* !! Másodjára is imádtam :) És mindig vártam a vasárnapokat vagy néha hétfőket hogy mi lesz a történet :) Reméltem hogy hapy-t hozol ki belőle :) Imádtuk fantasztikus volt köszönjük :) *-* !!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy idetaláltál, és hogy megtetszett az írásom! :)) Köszönöm nagyon, hogy itt voltál és a szép szavakat is, sok jelentenek, de tényleg! <33

      Törlés
  23. nem tudom mit írhatnék...
    Hiányozni fog Hash története. 100% hogy nem fogom elfelejteni, mert a blogod által lettem Directioner. Olyan hatással volt rám a történeted, hogy megszerettem őket. Úgy kezdtem el olvasni a blogod, hogy akkor még nem szerettem őket. Sőt, ez enyhe kifejezés. Utáltam őket! :c De neked sikerült elérned, hogy Directioner legyek. és ezt nem tudom elégszer megköszönni <3 na meg persze azt sem, hogy megírtad ezt a csodálatos történetet. Hogy olyan sok szép pillanatot éltem meg vele. Hogy még az iskolában órákon is eszembe jutott, hogy mikor lesz vasárnap, és vajon milyen fordulatot fogsz újra beletenni. egy szóval: köszönök mindent. ( na jó. ez 2 volt :D )

    és én is csatlakozok az előttem lévőkhöz: szerintem hatalmas sikert aratnál azzal, ha kiadnád könyvben is. mert ez egy könyvbe illő történet <3

    engem biztos, hogy az új blogodban is megfogsz találni, mert amit te írsz, az csak jó lehet <3

    Bia xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönök neked, Bia, mindent! <33 Köszönöm a sok biztatást, a szép kommenteket, és az összes szép szót! <33 Nagyon, de nagyon imádlak! <3

      Törlés
  24. És az uj blogod mikor indul? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Január elején. Amint tudok pontosabbat mondani, kiírom ide, a blogra. :))

      Törlés
  25. Drága Csak Egy Lány!

    Sokáig húztam a búcsúzkodást, ugyanis nem nagyon tudtam mit is írhatnék ide. Mindeközben rájöttem, hogy most nem tőled kell búcsúzni, hanem a történettől -mivel a következő blogodon is veled tartok, még "találkozunk"! ;)
    Igazából a második évad elején találtam rá az oldalra, és onnantól kezdve hűen várom vasárnaponként az új részeket, általában komment formájában is megnyilvánulok -de voltak kihagyásaim-, ezért is lesz furcsa, hogy mostantól hévégén nem nyitogatom meg estefelé a linket, várva az új részt.
    Ami azt illeti ennek a megjegyzésnek se eleje, se vége de próbálom összeszedni a gondolataimat, de komment írásban sosem voltam jó, iszonyatosan rövidek a megjegyzéseim -ezért többek már nem kérek elnézést. :)

    Elsősorban szeretnék gratulálni a kitartásodért, valamint a sok olvasóért. Köszönetet mondanék azért, hogy szántál időt a fejezetek megírására, és minden héten valami újjal álltál elő.
    Múlt vasárnap -amikor megjelent az utolsó rész-, elolvastam minden bejegyzést és csak azután olvastam el a frissen megosztott irományt. Elképesztő volt végigolvasni, mind hálásak vagyunk, hogy megosztottad velünk ezt a történetet.
    Volt, hogy sírva zártam be a blogot a történet hatására, de olykor vigyorogva léptem ki a kis X segítségével. Valamint örömkönnyekben gazdag estém is volt neked hála. Elképesztő vagy! :D

    Nagyon sok szeretettel,
    Fantasy Girl
    <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem is tudom, miért válaszolok az utolsó kommentekre ilyen későn. Nem igazán akarom még lezárni a blogot, bár a következő miatt is elég izgatott vagyok már. :D
      Nagyon örülök, hogy akkor idetaláltál, köszönöm a kommenteidet, és minden szép szót. Örülök, hogy végre tudom, hogy ki a vagy a facebookon, és még egyszer köszönöm a tippet! ;)
      Csodás vagy, nagyon szépen köszönök neked mindent! <33
      Xxx, <33

      Törlés
  26. Szia :)
    Nagyon meghato volt a bucsu es nagyon hianyozni fog a tortnet. Minden heten a barataimmal vartuk es talalgattuk h vajon mi fog tortenni a kovetkezo reszben. Mi mar a legeleje itt voltunk veled es vegikovettuk az egeszet. Hihetetlen, hogy maris vege szinte fel se tunt, hogy ez ket ev volt. Nagyon szeretjuk az irasaid es biztos, hogy olvasni fogjuk a kovi blogodat. Nagyon szepen koszonjuk, hogy alkottal egy ilyen csodalatos tortenetet. <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon aranyos vagy, köszönöm szépen. <33 Nagyon remélem, hogy a következő blogom is hasonlóan elnyeri majd a tetszéseteket! :)) Én köszönöm! <33

      Törlés
  27. Szia! Szeretnem olvasni az uj blogodat de nem tudom hol talalom vagy egyaltalan elkezted e mar.... ha igen lecci linkeld be! Koszonom szepen.... sziaa ♡

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :) Még nincs létrehozva az új blog, egyelőre dolgozom rajta. Viszont amint készen van, ide és a facebook csoportba is ki fogom tenni! :))

      Törlés
  28. Szia:)
    Nem is tudom hogy hol kezdjem, régebben az egész első fejezetet elolvastam és már akkor is megtetszett ez az egész,de aztán azt hittem hogy te is meguntad,mint jó sokan a bloggerkedés táján,ezért kb.fél évig nem is olvastalak. Aztán valamilyen csoda folytán ide érkeztem,biztos ennek így kellett lennie. Nagyon tetszett a történet, mert nem olyan rég olvastam el az egészet újból előről.Olyan sok érzés kavargott bennem,amikor elvesztették a babát 3x elsírtam magam és még sok rész volt ami ilyen vagy más érzést keltett fel bennem. Köszönöm hogy hatni tudsz rám. Nem tudtam hogy írjak neked vagy ne,de rászántam magam hogy egy kisebb köszönetet mondjak. Amióta nem olvasom olyan mintha egy részemet kikaparta volna valami,nagyon fura érzés. Teljesen beleestem ebbe a blogba, már arra várok hogy mikor felejtem el megint a történetet,hogy újra olvassam vagy 3459x. Imádtam. Köszönöm neked ezt a csodás érzést és remélem veled tarthatok tovább is. ♥
    Üdv: Deb

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, én köszönök szépen mindent! Örülök, hogy velem tartottál, és hogy újra rátaláltál a blogra. :)) Köszönöm szépen, hogy hetekkel a blog vége előtt, mikor már nem is várnám, akkor is vetted rá az időd, hogy írj nekem. Nagyon sokat jelent. :)) Még egyszer köszönöm szépen! <3

      Törlés
  29. sziaa
    kaphatok egy linket az új blogodhoz? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. :) Az új blogom még nem nyitott meg, de amint készen van, már ki is írom ide a linkjét. :))

      Törlés
  30. Szia!
    Mikor lesz kész az új blogod? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Volt egy kis probléma designnal, de lassan megoldódik a dolog. Pontosat nem tudok mondani, úgy egy-két héten belül. :))

      Törlés
  31. Szia!:) mikorra varhato a kovetkezo blogod?:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Problémák jöttek közbe a designnal kapcsolatban, de elvileg egy-két hét múlva. :))

      Törlés
  32. Őszintén? Négy nap alatt elolvastam és sírok. Istenem VEST BLOG FOREVER <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még mindig nagyon aranyos vagy, és imádlak! Köszönöm itt is! <3

      Törlés
  33. Sziaa :) <3 nagyon imádtam a blogot...Az egyik legjobb blog ,amit eddig olvastam(itt megjegyezném ,hogy rengeteg fajta történetet olvastam :) ) ,mindig történt valami ,ami izgalmassá tette a történetet.Meg még azért szerettem annyira ,mert egyik blogba se volt hasonló cselekményszál ,telyesen egyedi ötletekkel írtad gondolom ,szóval imádtam <33 Nagyon várom a következő blogot ,minden nap megnézem ,hogy fent van-e... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm. :)) Örülök nagyon, hogy örömöd lelted az olvasásban. :)) Sajnos elhúzódott az új blog nyitása, de nem marad el, elvileg pár héten belül kész lesz. :)

      Törlés
  34. Szia! :)
    Nos, hol is kezdjem. Először is, fogalmam sincs, hogy még kapsz-e értesítést a blogról, vagy, hogy látni fogod-e a kommentem, de mindenesetre írok.
    Direkt utána néztem, és 2015. március 14.-én kezdtem el olvasni a blogod.
    Őszintén mondva, nem rajongok a One Direction-ért. Sőt. Mielőtt olvastalak volna, kifejezetten gyűlöltem őket. Pont, mint Ahs.
    Igazából, nem is tudom, hogy akkor, amikor átküldték nekem a linket, akkor ott, miért kezdtem bele az olvasásába. De már nem bánom.
    Eleinte Ahs azért volt szimpatikus, mert utálta a fiúkat, és az őrületbe kergette őket. Aztán olyan szinten a szívembe lopta magát a karakterével, hogy nem voltam rá képes "haragudni", amiért összejött Harry-vel. Végül, már nem is érdekelt kivel mit csinál, csak ne haljon meg. Aztán itt, a vége felé, már abban reménykedtem, hogy Harry-vel boldogok lesznek, és "örökre" együtt lesznek.
    A babaprojektnél szó szerint kiakadtam. Én se tudtam feldolgozni, hogy az, amit sokáig lehetetlennek tartottak, és mégis sikerült, csak úgy a semmivé lett.
    Harry-t is megkedveltem a végére. :') Nem hittem volna, de Neked sikerült egy kicsit megszerettetni velem a One Direction-t. Ügyes!
    A többibszereplő, pedig észrevétlenül, mégis határozottan belopta magát a szívembe.
    A két évad alatt rengetegszer nevettettél meg, rengetegszer sirattál meg, ugyanennyiszer lettem ideges miattad, és voltam kétségek közt. Néha címek belekavartak a rész eseményébe, mert nagyon nem azt szűrtem le, ami valójában történt.
    Őszintén szólva még rengeteg mindent tudnék írni a különböző eseményekhez, de lemenne a nap, mire végeznék. (Pláne, hogy este fél nyolc van..)
    Végül, csak meg szeretném neked köszönni, hogy egy ilyen csodálatos történetet írtál és, hogy részese lehettem Ahs és Harry szerelmének.
    "Kicsit" elhúztam a mondani valóm, de azt hiszem, most az egyszer nem bánom. :)
    Még egyszer nagyon-nagyon hálás vagyok! ❤ :-*

    Üdv.: Egy olvasód

    Ui.: Ha netalántán észre vennéd a kommentem. Tudnád nekem linkelni a másik 2 (régebbi és újabb) blogodat? Nagyon kíváncsi lennék! ^^ ❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon ritkán járok már fel erre a blogra, de nagyon örülök, hogy most megtettem. :)) Én köszönök neked mindent, nem neked kell hálásnak lenned! Nagyon örülök, hogy valahogyan idetaláltál, és hogy megszerettem az én kis történetemet, ezzel együtt pedig kicsit a fiúkat is. ;) Köszönöm ezt a csodás kommentet, amivel feldobtad a napomat! <33

      Ui.: A legelső blogom már nem elérhető, viszont a harmadik, amin éppen most is dolgozom, itt lenne: http://makeitoutaliveharrysau.blogspot.hu/
      Kicsit szokatlan az alaptörténet, de remélem, tetszeni fog! :))

      Törlés
  35. Szia
    Én sajnálatomra csak most 2015 nyarán ismerhettem meg ezt a fantasztikus blogot,de nagyon nagyon élveztem a 100 fejezetet,amit három nap alatt sikeresen el is olvastam.Nehezen tudtam letenni,de néha még is megtettem,mert nem akartam,hogy aggódjanak értem a szüleim.Annyira jól írsz,kár hogy befejeződött.Teljesen beleéltem magam a történetbe.Úgy éreztem,hogy ott töltöttem el velük ezeket a pillanatokat.Imádtam a részeket,és egy csomó meg is siratott.Nagy tehetséged van az íráshoz,nem kéne abbahagynod.
    Köszönöm ezt a szép blogot neked,amivel csodássá tetted a nyári esős napokat.Remélem sokáig megmarad,mert még rengetegszer el akarom olvasni. <3 :)
    Puszi és ölelés: Meli,aki imádja a blogodat veled együtt
    UI:Bocsi a kisregényért.

    VálaszTörlés